22.2.2018

22.2.2018
Danny

torstai 18. joulukuuta 2008

Onnenpesän kuulumisia

Tänään on torstai ja torstaihan on aina toivoa täynnä. Aamulla aloitin kutoa toista sukkaani minipyöröllä ja hyvin joutuisastihan se sujuikin. Sitten tuli aika valmistautua saunaan ja vasta on aina mukana. Otin kovat löylyt, kuten aina olen ottanut ja uusi vasta antoi vielä oman osuutensa siihen. Sitten hoidin hiukseni ja föönasin ja kiharrin niitä ja kuiviksihan ne tulivat aika nopiasti. Mutta sitten tulikin aika jo lähteä infulenssarokotukseen, koska tänään oli viimeinen päivä, kun sen sai. Onneksi pääsemme taxilla sinne. Otin sukkakutimen mukaani olettaen, että siellä on pitkät jonot ja ehtisin kutoa sukkaani. Mutta toisin kävi! Siellä ei ollut ketään ja pääsin sisälle aivan heti. No, tyttö pisti rokotuksen käsivarteeni ja samoin miehelleni. Näin toivomme välttyvämme tulevalta influenssalta, kuten olemme välttyneet muinakin vuosina. Rokotus ei ole tehnyt meille kummallekaan mitään oireita. Ja pistoshan ei sinänsä edes juuri tuntunut, koska minä olen tottunut jo joka iltaiseen insuliininpistämiseen, jonka pistää tottakai, rakas mieheni.
Kun tulimme takaisin kotiin, niin, kuten arvata saattaa, oli vastaanottomme niin riemastutttava, että ei uskoisi, kun olimme vain vajaa puoli tuntia poissa. Mutta Justinalla ja Unelmalla on aina niin kova ikävä, kun minä olen jossain. Siinä he sitten jonkin aikaa ulisivat oven toisella puolella, jotta sain rauhassa vaihtaa vaatteet ja pestä käteni. Sen olen pitänyt aina, että pesen aina käteni ennenkuin kosken heihin.
Unelma ja Justina ovat siis jo 11 vuotiaita. Mutta he ovat niin energisiä ja juoksevat monta kertaa päivässä talon kulmilta oman oven eteen. Ja toki se juoksu tekee molemmille erittäin hyvää.
Nyt olen tehnyt sukan vartta aika ahkerasti, mutta ranteeni ei ole vieläkään kunnossa, koska se kipeytyy aina, kun kudon pidempään. Välillä toki verryttelen kättäni ja täällä koneen ääressähän on tekemistä vaikka kuinka paljon. Täältä löytyy aina jotain uutta tekemistä.
Mutta nyt toivotan teille kaikille, hyvät lukijani, oikein mukavaa torstai illan jatkoa ja mukavaa joulun odotusta!

Ei kommentteja: