22.2.2018

22.2.2018
Danny

perjantai 18. tammikuuta 2013

PÄIVÄN MIETTEITÄ

Tänään on perjantai ja 18. päivä tammikuuta. Pakkasta on jo varoitukseen asti eli -22 astetta, mutta huomiseksi on luvassa vain -2 astetta. Aurinko paistaa jälleen ja se kertoo kevään tulosta.

Tänään olen miettinyt, miten onnekas olenkaan, kun minulla on oma koti, ihana aviomies, ihanat lapset ja lapsenlapset sekä aivan mahtavan ihania ystäviä. Ja sisimmässäni on rauhallinen olo. Sairaudetkin, joita minulla on, ovat voitettavissa, kun saan painoa alaspäin ja sehän jo huristeleekin alas. Eilen ostimme ilmanpuhdistajan ja tänään rakkaani osti minulle tablet tietokoneen.
Että voisinko enää onnellisempi olla?! Tabletti on nyt latauksessa ja kun se saavuttaa täyden tilan, niin silloin minä nappaan sen ja alan näpyttelyn. Siinä on toki kosketusnäyttö, johon olen tutustunut puhelimenkin kautta. Viestien kirjoitus sujuu paljon paremmin kosketusnäytöllä kuin vanhanaikaisella tavalla. Tänään en ole tehnyt mitään käsitöitä, kun seurailen nyt verenpainettani, koska on uusi lääke. Mutta parin kuukauden kuluttua me nousemme pilvien yläpuolelle ja siellä voin kirjoitella tablettiini muistoja matkasta. Sitten tulee 5 tunnin paussi seuraavassa kohteessa, joten sielläkin voin olla yhteydessä läheisiini tabletillani. Näinhän se kuluu pitkältä tuntuva aikakin, kun on jotain mielekästä tekemistä.

Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein ihanaa ja levollista viikonloppua!

Ei kommentteja: