22.2.2018

22.2.2018
Danny

perjantai 14. maaliskuuta 2008

Kevättä kohti

Onpa aikaa vierähtänyt, kun olen tänne blogiini viimeksi jotain raapustanut. Mutta paljon on tapahtunutkin näinä kuukausina sekä ikävää että iloisia asioita.
Syksy on mennyt ja samoin joulu ja talvi on taittunut hyvin leudoissa merkeissä eikä lunta ole ollut juuri nimeksikään. Nyt odottelemme vain lämmintä kesää ja runsasta siitepölykautta. No, eihän se kevät ja kesä mikään kiva asia ole, kun on allerginen siitepölyille ja joka kausi alkaa jo maaliskuussa ja loppuu syyskuun puolella. Myös siksi kaipaan niin kovin Brasilian lämpöön, koska siellä ei ole näitä kasveja ja siitepölykautta, kuten meillä täällä Suomessa. Olen kirjoitellut tänne blogiini likimain vuoden ajan, mutta eipä ole kommentteja ainakaan tullut mitään, joten enpä tiedä edes, käykö täällä kukaan. Mutta minä olen nyt alkanut neulomaan keskeneräisiä käsitöitäni ja tänään saan yhdestä puserostani jo toisen hihan valmiiksi. Sitten ei puutu enää kuin kaula-aukon huolitteleminen ja kiinniompeleminen ja se on valmis. Tämä pusero jää sitten odottamaan pääsyä aavan meren tuolle puolen. Ensi viikolla alamme todenteolla huoltamaan neulekonettani ja sitten vain kelkat suhisemaan vauhdilla, jotta valmista syntyy.
Kunhan nyt ensin kokeilen sitä kaula-aukkoa, niin sitten kun sen opin tekemään hyvin, niin minä suhistelen vaikka pitsineuleisen puseron itselleni, sillä uudessa Novitassa on ihania malleja vaikka kuinka paljon.
Mutta nyt siirryn muihin toimiin ja toivotan kaikille oikein hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja: