22.2.2018

22.2.2018
Danny

maanantai 16. elokuuta 2010

Syntymäpäivien aattona 16.8.2010

Tänään on maanantai ja 16. päivä elokuuta. Aurinko paistaa siniseltä, pilvettömältä taivaalta ja asteita on +19. Mutta sisällä on +28 astetta.

Tänään olen kilkuttanut puikkoja toista sukkaa kutoessani ja piakkoin saan sen valmiiksi. Eli saisinkohan siitä itselleni synttärilahjan? Jess!

Huomenna olen tallustellut täällä maapallolla ja pienessä Suomessa ristiin rastiin jo 65 vuotta. Huhhuh, onpa tullut tallustettua teitä ja mantuja. On tullut nähtyä Suomea etelästä pohjoiseen ja lännestä itään. Kaikki paikat, joissa olen asunut, on ollut aivan ihania. Niissä jokaisessa on muistojen kultaamat polut.

Onnen puuss´on kolme hyvää:
usko, toivo, rakkaus,
annan sulle yhden niistä,
olkoon vaikka rakkaus.

 Toivotan teille kaikille oikein leppoisaa maanantain jatkoa ja pitäkää itsestänne huolta!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Aurinkoista maanantaita myös sinulle Helena. Jätin aiempaan kirjoitukseesi kommenttia, Hilima

Helena kirjoitti...

Kiitos kommentistasi, Hilima ystäväni! Niin, enhän minä voi blogin kirjoituksia jättää, sillä se on kuin jättäisi kaikki ystävät. Mutta minulla on uusikin blogi, joten tervetuloa sinne! Aurinkoista viikon alkua!