22.2.2018

22.2.2018
Danny

torstai 5. elokuuta 2010

Tervetuloa, rakkaat ystävät, vanhat ja uudet - welcome dear friends, old and new...

Tänään on torstai ja torstaihan on toivoa täynnä. Tänään on 5. päivä elokuuta ja aurinko paistaa vaaleiden pilvien lomitse. Asteita on +19.

Nyt yritän palata takaisin tähän vanhimpaan blogiini, jota olen pitänyt jo yli 3 vuotta.

Olen todellakin pahoillani, että ne kuvat, jotka olen joskus tunteella laittanut tänne, niin ne on viety pois ja uudet, kirjoitukseen sopimattomat kuvat pyörivät jatkuvasti. Mutta minä en voi niihin vaikuttaa, vaan yritän nyt kaikesta huolimatta jatkaa tätä blogiani ainakin, joka on minulle hyvin rakas.

Siispä, tervetuloa kaikki uudet ja vanhat lukijat kurkistamaan tänne hieman uusittuun blogiini.

Me olemme siis menettäneet viimeiset rakkaamme eli Justinan ja Unelman 5.7.2010 eli kuukausi sitten. Ja joka päivä on vaikeata, mutta eteenpäin menemme. Enpä ole pystynyt aiemmin kirjoittamaan, sillä kyyneleet virtaavat tälläkin hetkellä poskilleni, koska minulla on heitä niin ikävä. Mutta heillä on nyt hyvä olla. Heillä ei ole tuskia enää. Laitan tähän kuvia heistä.
                              Unelma ennen trimmausta
                              Justina ennen trimmausta
                                Ja Justina...
                                  ...ja Unelma...


Laitan lisää kuvia heistä taas myöhemmin. Toivotan teille kaikille oikein mukavaa päivän jatkoa!
                                            

Ei kommentteja: