22.2.2018

22.2.2018
Danny

sunnuntai 11. lokakuuta 2009

Ilonpesän kuulumisia 11.10.2009


Tänään on 11. päivä lokakuuta.Aurinko ei tänään paista ja harmaita pilviä leijailee pienoisen tuulen tuudittaessa niitä eteenpäin. Ulkona on asteita +6 ja viime yönä ei ollut pakkasta. Oikein leppoisa sää ulkoiluun.

Ajatuksissani pyörii koko ajan Naantalissa 5 menehtyneen nuoren perheet sekä muut talossa olleet nuoret ja heidän perheensä ja läheisensä. Tunnen tuskaa heidän puolesta enkä voi sitä sanoin kuvata. Mutta olen lapsesta asti tottunut asettamaan itseni kärsivän paikalle ja ajatellut, miltä minusta tuntuisi, jos olisin heidän asemassaan. Tällaiseen tuskaan ei löydy sanoja tai vaikka löytyykin, niin ne eivät tuo menetettyjä takaisin kuitenkaan. Silti on mentävä eteenpäin ja yrittää elää mahdollisimman normaalisti, vaikka toki jokainen hetki on nämä nuoret mielessä ja tuntee itsensäkin voimattomaksi. Mutta minä osaltani toivon heille kaikille voimia tähän koko maata koskettavaan tuskaan!

Täällä Ilonpesän lämmössä ja rakkaudessa olen kutonut villatakin hihoja niin, että sain pikku kuvioista taas osan tehtyä. Nyt vielä neljä kerrosta yhtä pientä kuviota ja sitten taas pohjaväriä joitakin kerroksia ja sitten alkaa ison kuvion teko ja toki samalla pitää lisätä silmukoita reunoissa.Uskon, että tästä villatakistani tulee paras mitä ikinä olen tehnyt. Seuraavaksi aion tehdä Jussi-paidan rakkaalleni ja toki samalla jotain pieniä töitä kuten sukkia, säärystimiä, hihattimia jne.

Eilen me jo soittelimme joululauluja ja totesimme, että eipä yhtään liian aikaisin. Aiomme nimittäin ensi viikolla nauhoittaa joitakin ja laitamme niitä blogeihini ja myös You Tubeen. Toki pitää vielä tänäänkin soitella Joululaulukirja kokonaan läpi.

Huomenna pääsemme vihdoinkin vesijuoksuun, joka on todellakin mukavaa. Mutta sitä ennen minun on tänään tehtävä vielä joitakin liikkeitä, jotta ei kuntoutus menisi aivan harakoille. Haluan todellakin liikkua paremmin ja nyt siihen on minulla mahdollisuus, kun on kuntohoitaja, joka avustaa minua tässä asiassa. Siispä tulevaisuudessa pääsen kuin pääsenkin kauppoihin ja jopa matkustelemaankin. Onneksi tietokoneenkin kautta voi ensin tutustua paikkoihin ja katsella nähtävyyksiä ja ajatella, että tuonne minä haluan vielä mennä. Ja toki lähdemme myös tapaamaan ystäviämme sekä Ranskaan että Brasiliaan.

Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein leppoisaa sunnuntain jatkoa ja pitäkää huolta itsestänne ja toisistanne!

Huomenna päivitän sitten sanoin ja kuvin täällä:

http://paivatyhteenliittyy.blogspot.com

Ei kommentteja: