22.2.2018

22.2.2018
Danny

maanantai 16. marraskuuta 2009

A rose for you - ume rosa para voce - une rose pour vous





Tänään on maanantai 16. päivä marraskuuta. Yöllä on jälleen satanut vettä ja asteita on +4. Mutta joulu lähenee, vaikka ei lunta tulisikaan. Eipä me kumpikaan edes haluttaisi lunta, sillä meillä on joulu vaikka kesämaassakin ja senkin me vielä jonain päivänä koemme. Joulu on ihmisessä itsessään, jokaisen sydämessä.
Eilen aloitin itselleni baskeria ja uskoisin sen tänään eli aika pian valmistuvan. Teen sen vanhasta ruskeasta Teddy-langasta, koska minulla on villatakkikin juuri siitä langasta tehty, joten samanlainen baskeri sopii siihen hyvin.
Muutoin olen lepäillyt eli minulla se useinkin tarkoittaa, että olen tietokoneella ja kirjoittelen tai pelailen täällä. Mutta välillä saatan mennä nukkumaankin päiväunet Justinan ja Unelman kanssa. Toivottavasti saisimme pitää heitä vielä pitkään, vaikka he täyttävätkin pian jo 12 vuotta. Tuohon 12 vuoteen mahtuu paljon ilonpäiviä, joita olen saanut heidän kanssaan viettää. Onneksi he ovat vieläkin hyvin pirteitä ja käyvät lenkillä ja syövät hyvin.
Mutta nyt toivotan teille kaikille oikein mukavaa maanantaipäivän jatkoa ja pitäkää itsestänne huolta!

Ei kommentteja: