22.2.2018

22.2.2018
Danny

torstai 25. helmikuuta 2010

New photos 25.2.2010

Nyt minun on ihan pakko lisätä muutamia kuvia, joita juuri äsken napsin. 
Me ostimme nimittäin tänään olohuoneeseemme uuden valaisimen, jonka minä valitsin netistä ja jonka rakkaani sitten haki kaupasta. Nyt valaisin on jo katossa ja me molemmat hykertelemme hyvin tyytyväisinä ja ihailemme kaunista valaisinta. Laitan kuvaa myös Puro Batik sukistani, jotka ovat aivan hyvät pitää ja ehkä vielä paremmatkin ainakin minun jaloissani kuin polyamidi ja villa. Mikähän vika minun jaloissani oikein on, kun ne eivät oikein tunnu hyviltä? Mutta sitten pitää vaan kutoa villasta tai keinokuidusta.
Mutta nyt toivotan jälleen kerran teille oikein mukavaa päivän jatkoa ja tulevan viikonlopun odotusta!
 Tällainen rosan värinen valaisin on siis nyt katossamme ja valoa riittää
 Tässä hieman lähikuvaa kauniista kuvusta
 Tässä vielä valojen kanssa koko komeus
Tässäpä nämä sukat ja siis lankana Puro Batik moniväri

Muut kuvat laitankin sitten muihin blogeihini, joten tervetuloa sinnekin kurkistamaan!
 

6 kommenttia:

vesimiesneuloo kirjoitti...

Upea lamppu,kauniit sukat!
Kivaa loppuviikkoa!:)

Helena kirjoitti...

Kiitos, kiitos vesimiesneuloo! Mukavaa loppuviikkoa myös sinulle!

Huopatossunen kirjoitti...

Kaunis valaisin! Olen nähnyt tuollaisen livenä jossain kaupassa, kun kävimme ostamassa itsellemme muutaman pöytälampun. Ihanan pitkät sukat :)

Helena kirjoitti...

Kiitos kommentistasi Huopatossunen! Niin, minulla pitää vaan olla pitkät sukat, jotta pohkeetkin pysyvät lämpiminä. Ja valaisin on ihana!Verhot saapuvat parin viikon kuluttua. Mukavaa päivän jatkoa ja viikonlopun odotusta!

Virpi kirjoitti...

Lamppu on hieno ja valaisee varmasti myös hyvin. Minäkin olen tuollaisen nähnyt ihan livenä. Se on hienoa kun osaa iloita noin arkisista asiosta kuin uudesta kattolampusta! Ja sukat on hienot, itse en ole batikia vielä testannut kun on noita varastoja...

Helena kirjoitti...

Kiitos kommentistasi, Virpi! Niinpä, me nautimme uudesta valaisimesta, jotta annamme siellä palaa valon ja aina ihastellen katsomme sinne kun ohi menemme. Sain myös Irma nuken mekon valmiiksi, jotenka huomenissa sitten kuvia. Leppoisaa illan jatkoa!