22.2.2018

22.2.2018
Danny

keskiviikko 3. maaliskuuta 2010

Enjoy your day!






Tänään on keskiviikko ja 3. päivä maaliskuuta. Lunta on hiljalleen sadellut, mutta sehän syö tuota vanhaa lunta vaan pois. Ja pikkupakkasta pitänee nyt eli vain -4 astetta. Koskahan se aurinko tulee meitä jälleen tervehtimään? No, se onnen päivä on edessäpäin!
Tänään en ole vielä ainakaan saanut mitään aikaseksi, kun silmät sanoo vain lups, lups, joten Nukku-Matti se taikapussillaan taitaa heitellä jo sitä unihiekkaa silmiini.
Mutta eilen sain yhdelle pikkuiselle nukelleni mekon melkein valmiiksi, joten sitä pitänee sitten jatkaa latteen ja kakun syönnin jälkeen.
Tänään emme aio mennä vesijuoksuunkaan, kun on tällainen väsymys päällä eli olisikohan se stressiä jonkinlaista, luulen ma.
Mutta menen eteenpäin tässä pikkuhiljaa vaan. Nyt kuitenkin toivotan teille kaikille oikein mukavaa keskiviikko päivän jatkoa ja viikonlopun odotusta!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Välillä on hyvä ottaa rauhallisesti ja huilailla vaan. Levänneenä jaksaa paremmin. Täällä lunta vaan sataa ja alkaisi jo sekin riittämään yhden talven osalle. Käsityöt etenevät hiljalleen, mutta etenevät kumminkin:) Mies osti tänään lidlistä minulle ison kerän lankaa, keväisen oranssin väristä, väriterapiaa :) Nauti ihan vaan tasaisesta oleilusta ja kunnon yöunista, toivotaan että se aurinkokin sieltä taas näyttäytyy! Pitäkää toisistanne huoli! terveisin Hilima

Helena kirjoitti...

Kiitos kommentistasi, Hilima ystävämme! Minä ajattelin josko rakkaani huomenna toisi minulle Flip Floppia. Olen tehnyt nukeille vaatteita, joista kuvia sitten joskus. Mukavaa illan jatkoa ja hyvää yötä ja kauniita enkeli unia!

Huopatossunen kirjoitti...

Toivottavasti olet saanut levättyä ja olet taas kunnossa : ) Ilmatieteenlaitos "uhkaili" auringonpaisteella sunnuntaina, ihanaa! Ja oranssia väriterapiaa on minulla niin kuin Hilimallakin puikoilla.

Helena kirjoitti...

Kiitos kommentistasi Huopatossunen! Aurinkoa on täälläkin kyllä hieman näkynyt tänäänkin. Minulla on pinkkiä sekä Flip Floppia että Nalle Ruusua, joista kuvia myöhemmin.Olen kyllä vielä ollut väsynyt, kun tuntuu että kaikki kaatuu tyttäreni päälle koiran sairaus, muutto tänne ym. ym.Mukavaa illan jatkoa sinulle!