22.2.2018

22.2.2018
Danny

keskiviikko 10. maaliskuuta 2010

Orvokkeja Sinulle -Violets for you - Violettes pour vous - Violetas para voce

Flores





Tänään on keskiviikko ja 10. päivä maaliskuuta. Aamusella aurinko paistoi siniseltä ja pilvettömältä taivaalta, mutta iltapäivällä alkoi tulla jo pilviä auringon eteen. Asteita on tälläkin hetkellä vielä +3 astetta, joten lämpöä kohti menemme.
Tänään emme voineet mennä vesijuoksuunkaan, koska minulla oli niin kova väsymys. Mutta parin tunnin nokoset uinuiltuani ja latteet juotuani, on oloni taas jo parempi.
Olen virkannut isolle nukelle mekkoa ja nyt olen saanut jo toisen hihan valmiiksi ja aloittelin jo toista. Siitä taitaakin tulla aivan hyvä sille nukelle. Rakkaani toi minulle tänään taas uutta lankaa Lidl:stä. Hän toi peräti 600 grammaa, joten ainakin riittää seuraavalle 90 senttiselle nukelle. Tosin luulenpa, että pitää vielä ostaa tuota nalle Ruusuakin lisää, vaikkakin se voi riittää tuohon toiseen hihaan, mutta kun se hattukin pitäisi vetästä tuolta minun päästäni jo pois. Siis malli on päässä ja toki se pitää myös toteuttaa.
Juuri tuli kännykkäämme ilmoitus, että uudet verhot ovat saapuneet. Siispä rakkaani laittaa juuri tänään hankkimiaan verhonipistimiä ylös tankoon ja huomenna saamme jo ihailla uusia verhoja olohuoneen ikkunassamme. Ihanaa!
Nyt toivottelen teille oikein leppoisaa keskiviikkoillan jatkoa ja pitäkäähän itsestänne huolta!

10 kommenttia:

Päärynä kirjoitti...

Hienoa, pääset hanilistalle fiksuimpana hömpöttäjänä!

Päärynä kirjoitti...

Kiitos Helena, itsekin pidän nimestäni :)

Helena kirjoitti...

Kiitos kommentistasi Päärynä ja kiitos että pääsen hanilistallesi! Mukavaa illan jatkoa sinulle!

vesimiesneuloo kirjoitti...

Orvokki on kaunis ja ahkera kukkimaan:)
Mukavaa illan jatkoja!

Helena kirjoitti...

Kiitos kommentistasi vesimiesneuloo! Mukavaa illan jatkoa myös sinulle!

Anonyymi kirjoitti...

Olen ollut aika väsynyt, harmia, siskoni ja muutakin. Ihana että sait uutta ilmettä kotiin, verhot tekevät paljon! Mukavia käsityöhetkiä ja teitä lämmöllä ajattelen, Hilima

Helena kirjoitti...

Voi, Hilima! Laita minulle yv:tä! Voimahalaus sinulle! Olet aina ajatuksissani!

Helena kirjoitti...

Ai niin, Hilima, enhän minä pääsekään enää katsomaan sitä yv:tä.
Kirjoita mulle nyytilyyti@dnainternet.net

Huopatossunen kirjoitti...

Kiitos kauniista orvokeista! Meidän matalien kukkien penkissämme kukkii ensi kesänä sarviorvokkeja, jos epäviherpeukalo onnistuu niitä siemenistä saamaan. Muussa tapauksessa ostetaan valmiit taimet kuten aina ennenkin :D

Helena kirjoitti...

Kiitos kommentistasi Huopatossunen! Orvokit ovat tosi kauniita kukkia.Olen joskus kasvattanut mukuloista Gloxiniaa ja Mustanmerenruusua ja ovat hyviä kasvamaan. Aurinkoista päivän jatkoa, vaikka täällä sataakin nyt vettä jonkin verran.